Mi történik egy székhely irodában?

 

székhelyszolgáltatás

székhelyszolgáltatás

A székhelyszolgáltatás szerződésének megkötése után, a székhely címre érkeznek a levelek és küldemények. Hivatalos szervektől többnyire ajánlott és tértivevényes küldemények, amelyek átvétele jogosultsághoz kötött. A topcegalapitas.com megfelelő megállapodás kitöltése útján jogosult átvenni az Ön hivatalos leveleit. Az átvett levelek, küldemények érkezéséről tájékoztatjuk Önt e-mailben és telefonon is. A székhelyszolgáltatás szerves része az ügyfélszolgálat. Ez azt jelenti, hogy hétfőtől-péntekig munkaidőben képviseljük Önt hivatalos szervek előtt Budapesten vagy vidéken, székhelyszolgáltatás irodánkban. Elutazik? Fontos levele érkezett? Nincs ideje átvenni küldeményeit? Scennelve vagy faxon az Ön megbízása alapján eljuttatjuk a megjelölt anyagokat a megadott e-mail címre, telefonszámra. Vidékre lehetőség van futárszolgálaton keresztül küldeményeket eljuttatni. A székhelyszolgáltatás az Ön teljes kényelmét szolgálja, időt és pénzt takarít meg a cége számára! Hívja a weboldalon megadott telefonszámot!

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!